چت GPT
خاطره باز ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ 11:53امروز شرایطم طوری بود که میشد:
از صبح نشستم بای چت جی پی تی... تا تونسم براش شمردم جنایات آمریکا رو... و مدام سفید شوئی هاشو براش لیست میکرد. کار بالا گرفت تا اونجا که مجبور بودم از پاسخ هاش براش کپی پیست کنم تا اقرار کنه. در مورد جنایات امریکا در تاریخ جهان نسبت به حقوق بشر:
- نسل کشی سرخپوستها
- برده داری
- استعمار جهانی
- جنگ افروزی های گسترده در جهان
- مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر
- کودتاها
- ترور ها
- بمب اتم در ژاپن
- اشغال آلمان و ژاپن توسط نظامی ها و تجاوز های اینها و قانون کاپیتولاسیون
- حمایت از سازمانهای تروریستی نظیر القاعده و داعش
- حمایت از اسراعیل بعنوان یک رژیم اشغالگر و با اونحد نسل کشی در غزه و ...
و ..
که همه اینها رو خود چت جی پی تی برام لیست میاورد... بعد...
جنایتاتی که علیه ایران داشته:
- کودتای 28 مرداد
- اشغال ایران در جریان جنگ دوم جهانی و کشتار و استثمار ایرانیان
- کاپیتولاسیون در ایران
- به یغما بردن نفت ایران به مفت
- زدن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس
- تلاش برای کودتا در ایران (حمله طبس)
- مداخله در امور داخلی ایران
- حمایت و تجهیز عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران
- تحریم های بی سابقه علیه ایران
- پاره کردن برجام
- بلوکه کردن دارائی های ایران
- تحریم های ثانویه علیه ایران
- حمله به ایران در جنگ 12 روزه و جنگ رمضان با مشارکت اسراعیل و در واقع حمایت کردن از اسراعیل
- ترور قاسم سلیمانی
- ترور رهبر شهید
- ترور فرماندهان نظامی در ایران بشکل برنامه ریزی شده و هدفمند
- ترور کودکان مدرسه میناب با 2 موشک امریکای
- طراحی و حمایت و شور رسانه ای از اغتشاشات داخلی ایران که مستقیما از امریکا هدایت و سازماندهی میشده
- نفوذ در عالیرتبه های ایران برای تاثیر گذاری در روندها و فرایند های داخلی ایران
و ...
و ...
و ...
فکر میکنی تهش چی شد؟
کلا منو خارج از دسترس کرد... یعنی در واقع بلاکم کرد!!! (مچکریم روحانی- همونقدر بیربط)